O nas
Nawiązanie współpracy
Jeśli zainteresowała Państwa nasza oferta prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Poniżej przedstawiamy Państwu poszczególne etapy naszej współpracy.
Etap 1
W trakcie naszego pierwszego spotkania przedstawiamy Państwu zasady naszej współpracy i poznajemy Państwa oczekiwania. Na potrzeby dokładnej wyceny prosimy Państwa o wypełnienie ankiety, która umożliwi nam wstępną kalkulację usługi. Spotkanie jest niezobowiązujące.
Etap 2
Na podstawie zebranych informacji przygotowujemy dla Państwa wstępną kalkulację kosztów. Jeśli przedstawiony kosztorys będzie spełniać Państwa oczekiwania podpisujemy umowę. Na tym etapie wymagane jest wpłacanie zadatku. Z klientami mieszkającymi poza granicami Polski wszelkie kwestie formalne są przesyłane droga mailową.
Etap 3
Przystąpienie do realizacji określonych zadań. Od tego momentu nie muszą się Państwo martwić żadnymi formalnościami związanymi ze ślubem. Pierwsze zadanie to stworzenie harmonogramu pracy, w którym określamy szczegółowe działania naszej współpracy. Następnie prezentujemy Państwu oferty naszych sprawdzonych podwykonawców z branży ślubnej.
Aby ułatwić Państwu podjęcie decyzji przedstawiamy szeroki wachlarz usług w różnych przedziałach cenowych, aby mogli Państwo dobrać najbardziej dogodną dla siebie ofertę.
Gdy prace organizacyjne dobiegną końca tworzymy scenariusz uroczystości i planujemy prace na dzień koordynacji ślubu, tak aby przebiegł on bez żadnych zastrzeżeń i spełnił Państwa oczekiwania w najmniejszym szczególe.